10 Eylül 2016 Cumartesi

Retro Saç Şekillendirici: Bandana Nasıl Katlanır?

Retro tarzı bandana katlama nasıl yapılır? Yaptığım araştırmalara göre bu soru genç kızlar arasında oldukça yaygın. Hoş bir görünüm kazanmanızı sağlayacak olan ve geçmişin izlerini günümüze yansıtan Retro, banbana bağlama yöntemleriyle yine gün yüzüne çıktı. Peki Retro tarzı saç şekillendirmek kolay mı? Aslında oldukça kolay ve sokakta izlerini görebiliyoruz. Şimdi bilmeyenler için adım adım Retro tarzı bandana nasıl katlanır onu öğreneceğiz.

Yıllar önce sokakta herkesin ayak uydurduğu bir modaydı; Bandana. Kimisi saçlarına, kimisi boynuna, kimisi bileğine, kimisi de çantasına bağlardı. 90'lı yılların modası tekrar moda olmaya başladı. Her yaştan insanların kendi tarzına göre farklı seçimler yaparak kullandığı bandana modelleri, çeşitlilik konusundan da beklentileri karşılıyor. Desenler ve renkler ile herkes kendi stilini yansıtıyor.

Retro Tarzı Bandana Bağlama Yöntemi


1. Adım: Düz bir Yüzeye Bandanayı Serin



2. Adım: Üçgen Oluşturacak Şekilde Bandanayı Yarısından Katlayın


3. Adım: Oluşan Üçgenin Dip Noktasından Yukarıya Doğru Yarım Katlayın



4. Adım: Genişliği Tamamen Sizin Tercihinize Bağlı Olarak, 4-5 cm Tekrar Katlayın.


5. Adım: Eğer başınızın üzerine bandanayı yerleştirdiğinizde katlanmış parçalar varsa çevirin. Resimdeki gibi düz tutmak için toka kullanabilirsiniz. 


Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.